Miä

Miä
Kokeilin poseerata...

sunnuntai 6. maaliskuuta 2016

2015

Täällä ollaan!
Sain vihdoin valjastettua "kiireisen" sihteerini tekemään pienen kuvakoosteen menneestä vuodesta.

Tänä talvena on ollut ajoittain liian kylmä! -25 astetta on tassuille liikaa mutta onneksi kekseliäät vanhemmat järjestivät kyydin kotiin mummolasta...

 
Siikakoskella alkutalven maisemissa
 
 
Takapihan mököttäjä!
 
 
On tullut pelailtuakin menestyksekkäästi!

 
 
 
Roolini juoma-automaattina jatkuu...
 
 
 
Kaikkeen sitä pitääkin hauskuuden nimissä suostua...
 
 
 
 
 
 
Tässä pyrin viettämään mahdollisimman paljon aikaa :)

 
 
Kun aina voisi olla kesä!

 
 
Tai Joulu!


 
 
Paras lahja on ISO lahja!
 
 
 
 
Jääpallon tarkoitus oli vilvoittaa helteellä mutta minä poika nautin kuumuudesta!
 
 
 
Hyvän ystävän tunnistaa siitä ettei pienet roiskeet haittaa! <3
 
 
 
Kun kesä taas tulee, minua ei sisätiloissa näy!

 
 
Uiminen on yliarvostettua. Ellei ole keppiä noudettavissa.
 

 
 
I HATE WINTER!!
But i make it look good.
 
 
 
Sellaista paikkaa ei olekaan mihin minulla ei olisi asiaa...

 
 
Santalahden luontopolulla

 
 
 
Eläinlääkärivisiitit on aina yhtä odotettuja!
 
 
 
 
Koirat pysykööt lattialla. Bulldogit istuu penkeillä!

 
Mummilla <3

 

 
 
Alusta se olla pitää. Vaikka vaan etutassuilla :D

 
 
Nykyään tulee nukuttua vähän enemmän ZzZzZzZzzzzzzz....

 
 
Meikä ei pimeään katoa!

 
Vitoset!

 
 
Mansikkalahti ja Minä.

 
 
Ja taas näitä prkleen liukumäkiä...

 
 
Kokeile ite paljain jaloin!!!
Sanoinko jo että I HATE WINTER!!!

 
Liikaa lunta!! Liian kylmä!!

 
Sapokka-pose


 
 

 

 
Mamin munaherkku-installaatio on hieman moniselitteinen...
 
                                           a) nimeni on Gorgan ?
                                           b) olen Gangsta-bulldoggi ?
                                           c) vietin 6 vuotis syntymäpäivää ?
 
 

 
 
Pesuhetkistä olen salaa oppinut jopa nauttimaan
vaikka en sitä ulospäin näytäkään.

 
 
Sapokkaa lannoittamassa...

 
 
Aamuauringot otan aina vakipaikalla kesällä.
Mutta alusta pitää olla.

 
 
Mun terassi!


 
Alman kanssa Kyminlinnan linnoitusalueella.

 
 
Kaunein kukka!

 
 
Mun pallo!

 
 
 Kotkan Ruusu


 
 
Noin 4000:sta kuvasta Hän valitsi nämä.
Lisää tulossa...nähdään pian!
T: Morgan










 
 
 
 
 
 

 

 
 
 

 
 
 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti